הגרמנים הפצירו ונתניהו ייפגש עם שר החוץ המוחרם

    שלמה ריזל 2 Comment on הגרמנים הפצירו ונתניהו ייפגש עם שר החוץ המוחרם

    שר החוץ הגרמני זיגמר גבריאל יבקר בשבוע שעבר בישראל וייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו | בפעם הקודמת שביקר גבריאל בישראל, ביקר את ארגוני השמאל הקיצוניים על פני ראש הממשלה

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ הגרמני זיגמר גבריאל, הוא אישיות שמעוררת אי-נוחות בקרב רבים מאזרחי ישראל היהודים. בשנה שעברה ביקר גבריאל בישראל והעדיף לצפצף על ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרד החוץ ולהיפגש עם ארגוני השמאל הרדיקליים 'בצלם' ו'שוברים שתיקה' למרות האולטימטום שהוצב לו, לפיו פגישה עם הארגונים האלו יגרמו לנתניהו שלא להיפגש עמו. אגב, ארגונים מהצד הימני של המפה שרצו להציג לו תמונה שונה של המתרחש באזורינו, סורבו על ידו בחוסר נימוס.

    מתברר כי בימים הקרובים גבריאל יגיע לארץ כמרצה-אורח בכנס בינלאומי, ולא כאורח רשמי של ישראל. הידיעה על כך הובילה לחרושת שמועות, ואתמול, במסגרת תחקיר שערכתי, אישר לי דובר משרד החוץ עמנואל נחשון כי גבריאל ייפגש עם נתניהו בירושלים. לדבריו של נחשון היזמה והחתירה לפגישה היו דווקא מצד הגרמנים.

    לדברי נחשון, משרד החוץ אינו מתייחס לתוכן הפגישה, אולם סביר מאוד להניח שזיגמר ינסה ליישב את ההדורים סביב הכאוס שגרם בביקורו לפני כשנה. לא ברור האם הוא יתנצל על דבריו או רק יבקש לפתוח דף חדש, אבל הפגישה עצמה שנערכת בירושלים בירת ישראל ואף נעשית לבקשתם של הגרמנים, מראה כי השפעתו של טראמפ נראית ומחלחלת לכל מקום.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קצת הציק ל…
      א. "שבוע הבא", לא "שבוע שעבר".
      ב. "בכר", מלשון העדיף, ולא "ביקר" מלשון בקורת.